تی شرت مردانه طرح Black Kaviar

 

 

تی شرت مردانه طرح Black Kaviar

جنس پارچه: ویسکوز


فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)

شیک و مورد پسند جوانان



قیمت : 29000 تومان



تی شرت Black Kaviar با کیفیت عالی به صورت فری سایز مناسب سایز لارج و ایکس لارج با جنس پارچه ویسکوز عرضه شده است و حتما در میان محبوب ترین تی شرت های شما قرار خواهند گرفت. این تی شرت ظاهری کاملا شیک داشته و جذابیت خاصی به شما خواهد بخشید.


قیمت : 29000 تومان



ویژگی های تی شرت Black Kaviar :
-
فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)
- دارای جنس پارچه ویسکوز
- قد تیشرت: 76 سانتیمتر
- عرض سینه: 49 سانتیمتر
- شیک و مورد پسند جوانان امروزی
- رنگ بندی: مشکی

روش : برای پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 29000 تومان
 
برچسب ها : تی شرت Black Kaviar , تی شرت , تی شرت مردانه , تی شرت پسرانه , تی شرت بلک کاویار , تیشرت مارکدار ,

ساعت 2 زمانه کاسیو جی شاک مدل GWG-1000

ساعت 2 زمانه کاسیو جی شاک مدل GWG-1000. ساعت فوق العاده مدرن و مقاوم با امکانات بی نظیر مناسب برای نوجوانان و جوانان و ورزشکاران. این ساعت ضد آب بوده و شش ماه گارانتی تعویض دارد.

قيمت : 49000 تومان
ست تی شرت مردانه و نه Hugo Boss

ست تی شرت مردانه و نه Hugo Boss. این ست لباس فوق العاده شیک و جدید با کیفیت بافت بالا و طرح متفاوت و خاص مناسب زوج های خوش پوش می باشد به صورت فری سایز عرضه شده است.

قيمت : 49000 تومان
بافت مردانه Diego

بافت مردانه Diego. این بافت نه تنها در روز های سرد پاییزی شما را گرم نگه می دارد بلکه با دوخت چرم و ترکیب رنگ طوسی و خاکستری استایل متفاوتی به شما هدیه می کند.

قيمت : 39000 تومان
تی شرت یقه ایستاده Force

تی شرت یقه ایستاده Force. این تی شرت آستین بلند با یقه ای متفاوت و ایستاده عرضه شده است و دارای استایل فوق العاده شیک می باشد.

قيمت : 39000 تومان
ست سوئیشرت و کلاه Balenciaga

ست سوئیشرت و کلاه Balenciaga. سوئیشرتی ساده و بسیار شیک و در عین حال فوق العاده با کیفیت. این محصول به همراه یک کلاه بسیار شیک و جذاب ارائه شده است که مارک Balenciaga روی آن چاپ شده است و ست سوییشرت می باشد.

قيمت : 65000 تومان

گاه اینترنتی دیجی کالا تومان ,مردانه ,لارج ,black ,kaviar ,قيمت ,black kaviar ,ایکس لارج ,قیمت 29000 ,مناسب برای ,سایز مناسب ,قیمت 29000 تومان ,قيمت 39000 تومان ,قيمت 49000 تومان ,بافت مردانه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

GemPatogh | جم پاتوق ، عکس ، والپیپر ، سرگرمی ، لطیفه ، Sms دانلود کلیپ جدید سایت تفریحی و سرگرمی ام دانلود rama سایت ریاضی دانلود فایل MeGa Game چگونه قلبي سالم داشته باشيم مجله ترس و دلهره